Buldozer SHANTUI DH13M XL

Cere ofertă

Detalii tehnice

Greutate operationala
13.7 t
Motor Iveco Stage V, ad blue , 4.5L
170 CP
Lama buldozer PAT
3300 mm
Lama rabatabila
2382 mm
Capacitate lama
3 mc
Adâncime de rupere
500 mm
Inaltime de excavare
600 mm
Plăci de lanț
560 mm
Construit pentru Uniunea Europeana
marcaj CE
Garantie 12 luni
maxim 2000 ore

Descriere

Motorul Iveco in 4 cilindrii este conform standardelor de poluare  Stage V furnizand mai multa putere dar cu un consum mai mic si fiind mai prietenos cu mediul. Motoarele sunt proiectate pentru o durată de viață maximă, intervale lungi de întreținere și minime. Consum de combustibil conceput pentru sectoarele construcții, industrial și maritim. Aceasta este cea mai bună dovadă a fiabilității și versatilității lor.

Noua serie StageV NEF marchează un salt în eficiență: Performanța este dezvoltată în continuare la chiulasă, piston și turbocompresor , lăsand competiția în urmă .

– Cabina ROPS/FOPS cu aer conditionat + incalzire

Hidraulica de lucru de la Linde
– Sistem hidraulic: Centru deschis cu control al cererii „sensor de încărcare”.
– Tip pompa: pompa cu placa oscilanta
– Debit max 97 l/min.
– Limitare presiune: 220 bar
– Bloc de control: 3 circuite, posibilitate de extindere la 4
– Filtrare: filtru de retur cu tija magnetica in rezervorul hidraulic
– Comenzi: Un joystick pentru toate mișcările scutului

Viteza deplasare , control de la Linde
– actionare hidrostatica variabila continuu,acționare independentă pentru fiecare parte de transmisie
– Viteza de deplasare reglabila 0 – 10,0 km/h (înainte și înapoi)
– Controlul sarcinii limită: comenzile electronice de control
– Turația motorului și viteza de deplasare se reglează în funcţie de împingerea cerută

– Directie: hidrostatica
– Frana de serviciu: autoblocante hidrostatice, fără uzură
– Frână de parcare: frână multi-disc umed, activare automată fără uzură când joystick-ul este în poziție neutră
– Sistem de racire: racitor de ulei hidraulic , acţionare hidrostatică a ventilatorului
– Filtrare: Filtrare fină în sistemul de presiune de alimentare
– Transmisie finală: roată dinţată cu angrenaj planetar, etanșare cutie de viteze dublă
– Comenzi: joystick proporțional , pentru toate mișcările de conducere și de direcție.